Saturday, May 16, 2015

Mozes jer hoces..

Nisam mogao da uradim samo one stvari koje nisam htio. I uvijek sam se plasio svega onoga cega sam sposoban kao covjek. Plasi mi me misao da mogu da nanesem zlo iako je to u osnovi svih ljudi. Plasi me ljubomora iako je to osobina svih ljubavnika. Plasi me grijeh koji je normalan svakom vjerniku. Strah je i granica ali i kontrolor.

Budite ponosni na sve sto ste uradili. Na dobre stvari jer su dobre. Na lose jer su se u trenutku cinile kao dobre i jer tjeraju na razmisljanje. Sve sto vas natjera da mislite nikad nece moci da bude losa ideja, potez ili princip. Nekako uvijek, kada je trebalo da biram izmedju uraditi ili ne, ja sam uradio. Zato je osjecanje krivice kod mene veoma umanjeno. Jer ne mogu da zalim za propustenim prilikama, sve sam ih uhavtio. Ne mogu da tugujem za neizgovorenim rijecima, sve sam ih rekao. NE nikada nije postojalo u mom umu i dusi. Svemu sam isao i sve me docekalo. Naravno da nije uvijek bilo lijepo. Nista ne treba da bude uvijek lijepo. Jer ruzno nas tjera da idemo ka lijepom.

Corsokak nas uvijek prinudi da se vratimo istim putem. Da nismo usli u corsokak da li bi znali da je bas ta ulica slijepa ulica? Svi putevi su dobri putevi. I svi imaju znakove pored. Na nama je da li cemo da ih citamo ili da budemo slijepe vodje nekih praznih masa.

Idite, radite, ljubite, plesite. Nikad necu reci nemoj to. Uradi to. Uradi pa se nauci. Uradi pa nemoj opet. I to je sva sustina gresaka. Uradi i opet. I sto puta. Doci ce put koji ce te nauciti da ne ides vise tom stazom. I niko te nauciti nece. Ni Isus, ni Osho, ni ja. Samo ti ucis sebe dragi citaoce. Samo ti od sebe pravis ono sto mozes jer hoces.

Kratak ples - najtezi ples. I do sledeceg. D.

No comments:

Post a Comment