Monday, June 15, 2015

Pitanja i ideje

Najljepsi stvari su skrivene. Tajne ljubavi, tajne velikih ljudi, tajne zivota. Sve one nose ljepotu koju rijeci ne mogu opisati i ljudi ih ne mogu iskazati ni na jedan nacin.

Ono sto nisam znao je uvijek bilo mnogo ljepse prije nego sam saznao. Znanje je teret i tuga u istoj mjeri koliko je i blagoslov. Ono tajnovito jeste ono sto vuce covjeka kroz zivot. Da sve znamo bili bi neizmjerno tuzni; sam zivot bi bio najtuznija ideja.


Ne zurite sa pitanjima i odgovorima. Za svako pitanje postoji vrijeme koje ce donijeti odgovor. Zivot zna kad smo spremni za rijesenje i ono ce se pojaviti najcesce kad budemo najmanje mislili na neko pitanje. Idealno bi bilo da nam znanje dolazi postepeno. Medjutim znanje koje dobijemo je iskljucivo nas izbor tako da sve zavisi od covjeka do covjeka. Neko ce umrijeti srecan i glup, neko ce umrijeti pametan i tuzan - ali, neko ce umrijeti duhovno inteligentan i neizmjerno spokojan. Koliko god nas je strah nepoznatog to nepoznato uvijek privlaci smrtnika. Radoznalost se vuce kroz kosti kao sastavni dio bica da ponekad pomislimo da su bice i zelja za saznanjem nekakvi sinonimi. Zaustavite se.

A onda krenite praznog uma. Sve sto ste nekad naucili od drugih o jednoj ideji - izbrisite. Svojim umom dajte toj ideji zivot ali nikako ne ubjedjujte sebe i druge da je to apsolutna istina o toj ideji. Evo kako: alkohol. Majka je rekla da je to djavolja stvar, drug je rekao da je mnogo dobar osjecaj biti pijan. Postoje razne vrste pica. Alkohol je dio covjecanstva. Zaustavite se.

Zaboravite sta su rekli, sta znate, sta ste procitali, sta ste vidjeli, sta ste popili. Neka od alkohola ostane samo ideja. Istrazite provjerene cinjenice, dokazane tvrdnje i gradite ideju. Nakon nekog vremena imacete svoj stav, svoje licno znanje, svoje odnose ka ideji alkohola. I to ce biti zdravo znanje ma koliko umanjeno bilo od prethodnog. Bice vase i zato ce biti vrijedno. Jer vise ne volite ili i dalje volite rakiju zato sto ste vi i samo vi izgradili znanje o njoj.

Ovo je moguce uciniti sa apsolutno svakom idejom a ako krenete ovim putem naici cete na mnostvo tajni i vidjecete ljepotu u svemu.

Ljubavi moja, sakrij od mene sto vise i voljecu te sto jace. Zivote moj, sakrij od mene svo znanje i bices mi najljepsi. Boze moj, sakrij od mene sve svoje rijeci i bices mi najveci.

Do nekih sledecih tajni plesa, uzivajte u danima.

D

No comments:

Post a Comment